تبلیغات نارستان

تبلیغات نارستان

برترین تبلیغات سال 2018

يكشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۰۶ ب.ظ

وقتش رسیده که به بهترین و قوی ترین تبلیغات در سال 2018 بپردازیم، سالی که طیف وسیعی از تبلیغات ضعیف، معمولی و فوق العاده ساخته شده است.

 

KFC Hong Kong | “Hot and Spicy”
آژانس تبلیغاتی: Ogilvy Hong Kong

این تصویر چاپی و تبلیغات بیرونی (outdoor) نمونه ای از سادگی در مفهوم و بی نظمی در اجرا با قرار دادن مرغ سرخ شده گرم و تند می باشد، غیر ممکن است که از تماشای این تصاویر دست بردارید.
این طرح توسط آژانس تبلیغاتی "Ogilvy Hong Kong" برای تبلیغات مرغ سرخ شده و تند "KFC Hong Kong" خلق شده است.

 

KFC Hong Kong | “Hot and Spicy” KFC Hong Kong | “Hot and Spicy” KFC Hong Kong | “Hot and Spicy”

 

Greenpeace Canada | “Don’t Suck the Life From Our Oceans”
آژانس تبلیغاتی: Rethink

استفاده از پلاستیک و تاثیر آن در زندگی ساکنین اقیانوس ها به مرحله بحرانی رسیده است، شاید قدرتمندترین تصویر برای تاثیر به روی مصرف کننده توسط آژانس تبلیغاتی "Rethink"، که در آن نی نوشیدنی در گلوی حیوانات گیر کرده است، باشد. این یک تصویر قدرتمند و فراموش نشدنی است.

 

Greenpeace Canada | “Don’t Suck the Life From Our Oceans” Greenpeace Canada | “Don’t Suck the Life From Our Oceans” Greenpeace Canada | “Don’t Suck the Life From Our Oceans”

یوگا برای ستون فقرات

این تبلیغ توسط آژانس تبلیغاتی "MCCAnn" برای یوگای آشتانگا ساخته شده است، تصویری که ستون فقرات را به شکل یک مار در آورده است که این تصور را بوجود می آورد که با انجام یوگا بدن شما انعطاف و نرمی فوق العاده ای به دست می آورد.

یوگا برای ستون فقرات

غذای حیوانات Dog Chow

در این اثر شما تصویری را می بینید که سگ خانگی را به یک سطل زباله تشبیه کرده است و این تصویر با بوجود آوردن احساس گناه در بیننده آنها را تشویق می کند، تا به جای اینکه باقی مانده غذای خود را به حیوان خانگی خود بدهند، غذای سگ Dog Chow را خریداری کنند.

غذای حیوانات Dog Chow

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی