تبلیغات نارستان

تبلیغات نارستان

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

طراحی پوستر

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹ ق.ظ

پوستر چیست؟

پوستر (Poster) یک واژه ی انگلیسی، به معنای آگهی دیواری یا اطلاعیه می باشد.

پوستر ها معمولا در ابعاد های بزرگ با محتوایی جذاب طراحی و چاپ می شوند.

استفاده از رنگ های شاد و زنده می تواند طرحی جذاب و تاثیر گذار بر روی مخاطب بگذارد.

برای اینکه شما یک طرح جذاب داشته باشید ابتدا باید به دو نکته مهم توجه کنید.

طراحی سررسید و تقویم رومیزی

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۱۳ ب.ظ

طراحی سررسید و تقویم رومیزی

تقویم چیست و چرا به وجود آمد؟

زمانی که انسان توانست زمان را اندازه گیری کند، از محدودۀ ساعت و روز فراتر رفت.

اکران بیلبورد

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۵۳ ب.ظ

اکران بیلبورد

مقدمه:
با گسترش و جذابیت تبلیغات محیطی و علاقمندی صاحبان کسب و کار به این روش تبلیغات در شهرهای بزرگ و شلوغ،استفاده و کارای بیلبوردهای تبلیغاتی

آژانس های تبلیغاتی

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۱۰ ب.ظ

آژانس ­های تبلیغاتی: معنی، وظایف و انواع­

کار یک خیاط، جمع ­آوری مواد خام، پیدا کردن قسمت ­های مشابه، برش پارچه به شکل مورد نظر و سرانجام تحویل آن به مشتری است.

بروشور چیست

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۴۸ ب.ظ

بروشور چیست

بروشور (Brochure) وسیله ای است برای بیان توضیحات کامل یک محصول و نحوه استفاده از آن. به همین دلیل است که به آن، کالانما هم گفته می شود.

زیرا یک کالای خاص را به صورت کامل تشریح می کند و یک کاربر پس از خواندن بروشور محصول، می تواند از آن محصول استفاده کند. 

انتخاب رنگ برای بازاریابی

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۴۶ ب.ظ

انتخاب رنگ برای بازاریابی

رنگ یکی از چندین عوامل مهم در موفیقت یا شکست یک کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب ، محتوا و منطقه انتخاب شود.

روانشناسی رنگ ابزاری قدرتمند برای بازاریابان است. 

13 تکنیک رایج در تبلیغات

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۴۴ ب.ظ

تکنیک­های تبلیغاتی

امروزه هر کمپانی برای دادن اطلاعات محصول خود به مشتریان، افزایش فروش، به دست آوردن ارزش بازار و کسب شهرت در صنعت نیازمند تبلیغات است.

هرکسب وکار برای تبلیغ محصول خود پول زیادی را صرف می ­کند، 

عکاسی تبلیغاتی

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۳۵ ب.ظ

عکاسی تبلیغاتی

بسیاری از کسب و کارها برای دیده شدن محصول یا کسب و کار خود از عکاسی تبلیغاتی استفاده میکنند.

عکاسی تبلیغاتی را نبایست با عکاسی صنعتی اشتباه گرفت چرا که عکاسی تبلیغاتی برخلاف عکاسی صنعتی در محیط بسته انجام می شود. 

طراحی بروشور

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۳۴ ب.ظ

طراحی بروشور

بروشور کتابچه ای چند صفحه ای یا اگر دقیق بخواهیم بگوییم:

چند لتی است که برای آموزش استفاده از کالا و خدمات از طرف تولید کنندگان و یا کسانی که می خواهند جنسی را به مشتری معرفی کنند تولید و چاپ می شود. 

بازاریابی حسی

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۳۲ ب.ظ

بازاریابی حسی

بازاریایی حسی روشی است یکپارچه که مشتریان هدف را از طریق ارتباط موثر و مرتبط با برند آشنا کرده و باعث ارزش آفرینی بشتر و بهتر می ­شود.

اگر بخواهیم بازاریابی حسی را به طور خلاصه تعریف کنیم میتوانیم بگوییم: بازاریابی حسی یک استراتژی دو سویه و مبتنی بر تجربه است.